Nederlandse Opleidingsacademie

De Opleidingsacademie van Nederland!

Hoe we jou gaan helpen ontwikkelen?

Actief Leren Transformeren

Onze ontwikkel aanpak is gebaseerd op actief leren transformeren, en houdt in dat ontwikkelen een continue proces is wat voor ons leidend is in de didactische aanpak.

Er wordt getransformeerd vanuit de theorie naar de praktijk en ter ondersteuning van de praktijk getransformeerd naar de theorie. 

Dankzij deze methodiek kan dat geen vandaag wordt geleerd morgen worden toegepast. Dit alles onder de bezielende regie van ervaren experts, die naast hun docentschap werkzaam zijn in de praktijk.

“Niet hij die slechts wijs is in woorden is wijs, maar hij die wijsheid in daden weet om te zetten.”

Onze kernwaarden

De Nederlandse Opleidingsacademie heeft een 4-aantal kernwaarden. Alle opleidingen en trainingen worden hieraan afgemeten. Dit om de meest optimale ontwikkeling van haar deelnemers te kunnen creëren!

Verbinden

van mensen en kennis

Duurzaam

in zowel milieu als ook duurzaam in het aangaan van duurzame relaties

Beleving

alles wat we doen moet als een beleving worden ervaren

Bevlogen

onze trainers zijn bevlogen met  hun vak

Kwaliteit&
Borging

De Nederlandse Opleidingsacademie vindt naast beleving, de kwaliteit van haar opleidingen en trainingen erg belangrijk!

De transparantie van de kwaliteit is vormgegeven door de toetsing en registratie in het erkend CRKBO register.

Kwaliteit & Borging

Wetenschappelijk bureau

Het wetenschappelijk bureau draagt zorg voor de laatste ontwikkelingen op wetenschappelijk gebied in relatie tot de opleidingen en trainingen die de Nederlandse Opleidingsacademie geeft. Hierdoor zijn onze opleidingen en trainingen voorzien van de state of art van de laatste ontwikkelingen op betreffend vakgebied.

Vakraad

De vakraad ziet toe op de inhoud van de opleiding. Dit zal veelal vanuit bewegingen binnen het vaktechnische veld zijn.​

Directieteam

Het directieteam geeft haar visie over de ontwikkelingen binnen het vakgebied, geeft de vakraad zonodig opdracht om inhoudelijke wijzigingen aan te brengen en ziet toe op het opzetten en onderhouden van efficiënte en effectieve processen.

Docenten

De docenten moeten altijd werkzaam zijn in de praktijk en over een dermate deskundigheidsniveau beschikken, zodat zij kunnen voldoen aan de hoogwaardige kwaliteit van de opleiding.
Tevens moeten zij beschikken over didactische vaardigheden.
Gemiddelde score van onze docenten
Docentwaardering 92%

Enkele quotes over onze docenten!

"Enthousiast, helder, persoonlijk"
"Houd je bij de les"
"Duidelijk, ervaren, top!"
Fijn om naar te luisteren"
"Relax en erg kundig"
"Praat makkelijk"
"Als prettig ervaren"
"Inspirerend"
"Licht dingen duidelijk toe"
Vorige slide
Volgende slide

Ontwikkel-locaties

De Nederlandse Opleidingsacademie hecht veel waarde aan de beleving van haar trainingen / opleidingen. Immers alleen wanneer de training / opleiding een beleving is zal het eerder beklijven. Hieronder zie je een viertal bijzondere locaties waar de Nederlandse Opleidingsacademie gebruik van maakt. Daarnaast zijn we te vinden in Amsterdam,  Assen, Breda, Den Haag, Eindhoven, Goes, Groningen, Leeuwarden, Maastricht, Santpoort, Utrecht, Zwolle, 

Duin en Kruidberg
Park Plaza te Utrecht
De Munt te Utrecht
Karel de vijfde te Utrecht
Scroll naar boven